TÄVLING!!! Mitt i veckan!

Har fått påhugg från en av mina tre läsare, Miss Jackson, som tycker att Tapetorkestern borde få ett nytt inlägg. Sånt gör man inte bara hur som helst. Det kräver stor eftertanke och finess för att blogga och varje ord får värkas fram. Därför gör jag som de stora tänkarna och utlyser en tävling i väntan på att jag ska ha nåt att säga.
 
Så ta nu och vinn en bok! Mitt senaste och minst genomtänkta alster - Sveriges litteraturhistoria på ett ungefär - ligger och dräller här hemma och kan gott ligga hemma hos dig och drälla istället.
 
För att möjligtvis vinna boken måste du skriva en klok eller åtminstone läsbar kommentar till detta inlägg och motivera varför just du måste ställa upp och ta hand om min bok. Eller så kan du rita en streckgubbe eller skicka en muta. Det är lite otydliga regler. Deadline är tills jag blivit less på att vänta och jag väljer själv vem som vinner, utan krav på att förklara mig (lite som svensk skolas betygssystem).
 
Två lyckliga (det där är relativt) vinnare får varsitt ex av Sveriges litteraturhistoria på ett ungefär, men de får allt vara med och tävla först. Eftersom Dojjan redan har boken är konkurrensen begränsad, med tanke på den ännu mer begränsade läsekretsen.
 
Våga och vinn, chansen är din, låt inte (har glömt resten av låten, men nu är det din tur att få den på hjärnan).

Kommentarer
Postat av: Loi

Jag behöver en, hmm, brevpress! Nej vänta, jag skriver inga brev föresten. Kan man koppla boken till sin email på något sätt? Äh, bäst jag fixar en muta.

Svar: Man kan faxa boken, tror jag. Och ha den som armstöd. Om man inte behöver särskilt mycket stöd. Och så kan man spänna ett gummiband runt boken över huvudet och runt hakan, så har man vips en olustig hatt.
Tapetorkestern

2015-01-29 @ 17:57:25
URL: http://galleri.zakor.com/#!album-1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0