Tysta barn

Är inne i ett detblirsomdetblir-skov, så det där med barn eller inte ligger just nu på hyllan.
 
Nejje, gör det ju inte! Hela tiden tänker jag på det! Fast efter kloka ord från omgivningen tänker jag mest att jag ska slappna av och om jag blir gravid kan jag helt enkelt lämna över både förlossning och barnpassning till mina kära bloggläsare. Fast då sjunker läsarsiffrorna, om ni alla ska ta hand om mina ungar. Får se hur jag gör med det dära.
 
Av en läsare fick jag Sara Lidmancitatet "De ofödda barnen sitter i träden och skriker tills deras föräldrar hör dem." Jag har aldrig vare sig läst eller lyssnat på Sara Lidman, och jag kan knappast anklaga henne för att kopiera mig, men det liknar en av mina teckningar som ratades i gallringen till min bok "Skönheten sitter på insidan och vägrar komma ut":
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0