För glammig för Kommunalarbetaren

Det värsta med boken är att folk ska läsa den och säga "meh, va ere hära fö dravel" (ifall läsarna kommer från Kramfors). Därför tordes jag inte skicka in den till något vanligt förlag. Har så svårt för refuseringar.


Ändå skickade jag en pressrelease till några tidningar när boken var klar. Precis ingen har svarat. Snacka om refusering.


Eller jo, en har svarat. Kommunalarbetaren. Deras refusering borde jag klippa ut och sätta upp på väggen. De vill inte skriva om boken, eftersom de bara vill skriva om kommunalare och deras vardag. Jag som är kommunalare och har gjort en bok om min vardag kände det som att min facktidning gjorde slut med mig och stampade på min själ och skrattade rått osv.


Undrar varför jag inte har fått något svar ännu från Vogue, Land och Morberg Magasin?


Kommentarer
Postat av: Elisabet Landerberg

Men idag var det ju en jättebra recension i ÖP... Knappast så glammig som Vouge men mer glammig än Land :-)!

Kram

2012-04-03 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0