Ursäktmedlem

För något år sedan var jag tvungen att be Åre om ursäkt för att jag skrivit smädelser om dem här. Nu är det dags att ringa Renée Nyberg igen och ta på sig förlåtmigmössan och kanske köpa dåligtsamvetespraliner.


I förra inlägget uppmanade jag er att skicka brev till Peter på tidningen Commersen och förklara för honom att minkar inte har det så bra att man måste skriva en reklamartikel för Förenade Pälsfarmare och Andra Som Gillar Att Tjäna Pengar På Att Låsa In Varelser För Att Sedan Kunna Rycka Skinnet Av Dem (hittade namnet i Gröngölingsboken).


Dock råkade jag hinta att Peter kanske bjuder på avklädd verksamhet och det kan jag verkligen inte gå i god för. Så förlåt mig, alla ni som trodde att fredagsmyset var i hamn bara ni skickar ett mail till honom. Förlåt förlåt och ta gärna en pralin till.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0