It's all over now, baby. Blue.

 

Nu när orcherna tagit över ännu en gång är det bara att sitta som en bakfull Frodo och titta på sina orakade tår. Vad annat kan man göra? Man kan till exempel återigen förundras över det faktum att jag blev 34 år innan jag visste att man som tjej förväntas raka sina tår. Jag antar att det är ett moderat påfund, viskat i Jan Björklunds öra av Göran Hägglund.

 

Övrigt borgar-hittepå, som de vann valet på orkar jag inte ens rabbla. Men de som röstat på SD var bra många fler än man någonsin kunnat se i en snedtripp. Och de som tror att det är ett statement, att svenska folket nu visat sitt missnöje genom att rösta på SD, de är ute och cyklar i mentalhospitalpyjamas. Det enda SD-vinsten visar är att folk är bra mycket obehagligare än man först är rädd för.

 

 

Men nu har jag inte tid att sitta här, eftersom det stundar fyra år till där skolpolitikens största fråga är keps av/keps på och där alla som inte offrat sin förstfödde till Reinfeldt ska utförsäkras. Time to gräva ner sig i en liten grop.

 

Puss och kram till alla er som ändå försökte.

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Zabo

Ja visst är det märkligt att Sverige befolkas av en grupp individer av onämnbar karaktär som är beredda att rösta fram en sådan regering. Du lyckades ha en mer taktfull ton i ditt inlägg än vad jag lyckades med. Guldstjärna för det =)

2010-09-19 @ 22:22:51
URL: http://zabo.blogg.se/
Postat av: Kjell

Det känns rent ut sagt förjävligt att vi ska behöva stå ut med alliansen och deras dumheter 4 år till.



Men tydligen så vill vi ha ett omänskligt, kallt samhälle



2010-09-21 @ 01:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0