Supertramp

Blev tvungen att lägga hela lönen på ett par skor som man kan gå i. Den vänliga skoexpediten tittade barskt och medlidsamt på mig och mina gamla skor och sa att sådana där får jag inte alls använda. Så jag köpte ett par skor som ser ut som om de innehåller en hel barnfamilj och är Buzz Aldrins gamla avlagda, men jag måste ju. Har blivit helt slut i huvudet av att inte kunna promenera.

På tal om slut i huvudet läste jag i alla fall en glad nyhet. Som det ser ut nu verkar SD inte komma in i riksdagen. Kan det vara så att folk tagit sitt förnuft till fånga? Eller har de gått över till Kävlingepartiet allihop?

Det har slutat regna. Det kan vara så att allt är bra.

Kommentarer
Postat av: kjell

verkar lovande..dessutom får man igen på skatten

2010-05-31 @ 01:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0