Det mest förbjudna hamnar i Hammarn!

Miss Jackson har rätt i att surströmming bör förbjudas, och det är inte för att jag är rädd för att få SurströmmingsStefanSauk på mig som det bidraget inte vinner. Det är för att hon redan vunnit en gång, och för att Gitarr-Kjells förslag var en smula oemotståndligt. Maila adress, herrn, så kommer en skandalbok hem till dig när du minst anar det.

Inför mitt möte med Arbetsförmedlingen har jag fått ett papper att fylla i. Det är lika fånigt som skolans IUP-blanketter. En av frågorna är vilka hinder som finns för att jag ska hitta ett jobb. Jag törs inte skriva "Arbetsförmedlingens tidskrävande uppföljningsmöten", eftersom a-kassan tjurhåller mina pengar för tillfället.

Modet sviker mig.

Som Blondinbella sa, när hon upptäckte att trenderna inte ställde upp för henne.


Kommentarer
Postat av: Emma

Miss jackson ? Hahaha har jag redan vunnit en gång, fränt hörre du =) visste inte ens jag om =)

2010-01-24 @ 19:49:27
Postat av: Kjell

Kan maila adress på fejsbook

2010-01-24 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0