Din varukorg är full, inte du.

Plura sitter i radion och säger att det blev som det blev. Det är dagens sanning. Det går knappt en dag utan att jag tänker på att det verkligen blev som det blev.

Ibland blev det bra och då firar jag med att köpa kokain på avbetalning. Nejje, det gör jag ju inte. Jag har blivit osams med Klarna. De hånade mina svaga språkkunskaper häromsistens med att skicka en räkning på finska och en på danska. Kundtjänsttjejen sa till mig i telefon att det var ett misstag, men sedan spottade hon rent finansiellt i min kreditsallad och la på någon extra avgift som jag inte begriper på nyaste räkningen.

Man kan ju tycka att jag inte borde handla om jag inte har råd. Men jag försöker få ordning på Sverige. Eller åtminstone mig själv, för jag behövde behövde behövde en ny deo. Som visade sig inte funka, för nu dräller våren fram och säger you have to pay in sweat som hon i Fame. Och det kanske jag ska göra till Klarna.

Det här inlägget skrev jag bara för att skjuta upp nästa inlägg, som handlar om något som inte har med att handla att göra. Men vem orkar läsa sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0