Liten Syster har rätt: Descartes har fel. Man kan vara utan att tänka. Idag är jag verkligen.

Andra dagen som jag är hes som ett hus men iallafall utan feber och då måste man gå och jobba. Annars blir det kaos och förödelse och förmodligen massmjäll hos befolkningen. Folk har viskat till mig hela dagen, vilket är intressant och trivsamt, men kanske inte nödvändigt, eftersom jag viskar för att jag tappat rösten och inte för att jag är rädd för röster.


En del röster är jag rädd för. De envetna inne i huvudet som säger ÄT ÄT ÄT och HOPPA SEDAN UT GENOM FÖNSTRET IFÖRD ENDAST EN LITEN TULIPAAAAAAAAAAAAAAAN. Samt de röster folk kommer att lägga på SD. Men nu har jag pratat färdigt om SD på denna blogg. De nämns enbart i kommentarfältet till förra inlägget.


Tänk om hela världen vore så lättsorterad och lättundanstoppad.


Och tänk om jag inte hade använt alla mina superkrafter till att slänga igen bildörren på mitt högra pekfinger. Då hade jag inte haft ett anklagande och bultande Bamsefinger som pekade rakt ut i evigheten.


Nu sitter jag mest och begrundar Bodils insomningsförslag några inlägg nedanför detta. Dricka vin. Det är bra. Men det får jag inte skriva den här tiden på kvällen, för det kan finnas lättpåverkade barn som läser.



Överallt finns det lättpåverkade ungar som läser. Vad de är påverkade av, det är väldigt svårt att säga. I varje fall om man som jag har tappat rösten.


Kommentarer
Postat av: ilona

men lilla gumman nu får du ta o krya på dej, Hur ska du kunna sjunga in våren om du är hes? Men du vet väl att ungdomarna inte gör som du skriver utan som du gör, så du får väl smyga undan vinmuggen..kram på dej

2010-04-30 @ 14:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0