Kapitel 28 - Uranus Megalomanicus

Jag tål inte kritik. Om någon säger att jag gjort fel tar jag för givet att den personen hatar mig och att alla andra i världen också måste göra det, så fram med pillerburk, Explorer och cocktailglas.

Men Fredrik Reinfeldt är värre. Mina smått besvikna kommentarer till hans och Anders Borgs (och Maud Olofssons, för den delen. Har inte nämnt henne här, eftersom vi ser likadana ut och jag inte vill uppröra massorna som kanske därmed förväxlar henne och mig och ger sig på mig och sliter av mig både mina tokiga glasögon och Gudrun Sjödén-frisyren) bindgalna infall har gjort statsministern RASANDE.

När vanliga människor blir rasande sparkar de omkull en lyktstolpe. När Fredrik Reinfeldt blir rasande är det hämnd som gäller. Och då menar jag HÄMND.

Jag blev sjuk i helgen och skulle tro att det är för att Reinfeldt skickade ut dåliga vibbar. Idag läser jag att han tycker det ska brytas uran i Sverige.

Lämpligen i Norrlands inland.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Jaså, det tycker han? Ja, ska man säga något till Freddans försvar så anser jag att om man tycker att kärnkraft är en bra och miljövänlig energikälla så ska man fan bryta sitt eget uran, helst i trädgården eller ännu hellre invid dricksvattenbrunnen! Är man det minsta intresserad är det väldigt lätt att ta reda på konsekvenserna av uranbrytning. Kortfattat: inte bra! Alternativt uttryckt: IDIOTI!

2009-09-28 @ 13:12:37
Postat av: MiBa

Haha.. du, jag är långt ifrån där.. snarare åt andra hållet kanske.. är ganska kluven just nu nämligen!

2009-09-29 @ 13:08:29
URL: http://miba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0