Svininfluensans hemlighet, Linda Rosings inte-alls-någon-hemlighet, smarta gaytjejer och en uppmaning till otukt. Samt en Halloweenteckning om oväntat besök. Fullständig innehållsdeklaration, så folk slipper få i sig ord i onödan.

Aftonbladet säger att jag måste vaccinera mig mot svininfluensan och då måste jag väl det, eftersom de även berättar att  Linda Rosing tänker förminska brösten.

Svininfluensan och fågelinfluensan, HIV och Ebola. Alla har de sitt ursprung i att människor vill äta djurkött. Det läser man aldrig om i tidningen. Istället går folk lydigt till vaccinationscentralerna och funderar på exakt hur små Linda Rosings bröst ska bli.

Jag tröstar mig med att Ellen Degeneres och hennes Portia blitt veganer. Och att Woody Harrelson också är det. Woody Harrelson är med i filmen Zombieland. Köttätar-Sverige känns ibland så.

Men det går inte att göra veganer av folk bara för att man tjurar. Man ska bli ihop med dem istället.

Se där, ett enkelt lördagstips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0