The sound of one hand clapping

Den ena handen vet inte vad den andra gör. Att det ska till en cykelvurpa för att min vänsterhand ska få lite credit för allt arbete den gjort i det tysta! Här följer en lista på saker jag inte visste är svåra att göra med bara en hand, men som jag nu har tid att träna på:

1. Bre en macka. Jäklar vad den far åt alla håll och kanter.

2. Öppna en våtservett. Många svordomar över "Riv här"-instruktionen.

3. Öppna en marmeladburk. I och för sig alltid svårt.

4. Duscha. Har ej tordats prova än, men idag må det ske, innan crusties kastar sig över mig med brunstiga rop.

Nu ska jag vila, tog ut mig helt av att äta ett päron och gå runt i köket samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0