Herreys, Hans von Helvete och Håkan

Läser en kolumn av Musikerfackets förbundsjurist. Hajar till vid bilden på denne lille fryntlige farbror, eftersom det visar sig vara Per Herrey.

Läser sedan att Carola gör en duett med Hans von Helvete. Carola, som var tillsammans med Per Herreys bror på 80-talet.

Försöker förtvivlat få till ett samband mellan dessa två historier och inser att det är dags att ge upp.

Istället ägnar jag hela detta inlägg till Håkan. Han har inget samband med texten, men han har ett mörkt förflutet i dansband. Och säkert i en hel del massa annat. Numera är han en präktig renlevnadsmänniska.

Precis som jag också skulle kunna vara om jag inte gav upp efter en vecka med raw food och kastade mig över både varm mat, bröd och choklad ikväll. Men låter Jägermeistern vara. Till Håkans ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0