Runaway Bride

Nu har jag vinglat runt på Internet alldeles för länge istället för att kolla på film och skulle bara precis läsa min favoritblogg för att bli lite glad och upplyst innan jag kollar på film (som jag också tänkte bli lite glad och upplyst av) och så har min favoritblogg LAGT NER!

Då blev jag så ledsen att jag inte vill någe mer. Blir ingen film. Blir inget bröllop heller. Vem ringer och berättar för Keanu?

Han förstår säkert, det är ju fullmåne och allt.

Men jag förstår inte lika bra.


Kommentarer
Postat av: R

hahahaha xD se till att han börjar igen då!:P

2009-01-09 @ 00:12:34
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/
Postat av: Margit

Hej, ville bara säga en till en före detta kollega. Jag anser att alla lärare är kollegor.

2009-01-09 @ 08:35:34
URL: http://margitsfunderingar.blogg.se/
Postat av: ilsan

fullmåne, är det bra eller dåligt att gräva fram karlar då? tön är ju här så ur den synpunkten skulle ju natten vara bra till det...

2009-01-09 @ 14:21:52
Postat av: Nyman

De är praktiskt taget omöjligt att ha roligt på skolan utan att man gör nåt fel. Förresten gillar du The Knife? :)

2009-01-09 @ 15:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0