Vill jag heta Reeves i efternamn?

Bröllopet kommer närmare. Och jag är inte helt säker på att det är Keanu som gäller. Är det fullmånen som ställer till det?

Har i alla fall fått vattenkranen lagad. Ska kanske enbart ägna mig åt sådana konkreta projekt framöver.

Nu känner jag mig plötsligt väldigt opålitlig. Men hur det än blir med Keanu så blir det kanske bröllop i alla fall, nu när vi börjat planera så fint. Ni och jag, menar jag. Keanu är fortfarande inte riktigt införstådd med det hela.


Om man säger Keanu flera gånger efter varann så låter det till slut som om man rabblar ett finskt mobiltelefonmärke. Är det verkligen bra?

Inte lätt, det är vad det är.


Kommentarer
Postat av: ia

Klart du vill heta Reeves i efternamn! Annars "pass him on"!! ;0)



Du får visualisera det sexiga ansiktet och hans leende och INTE sitta och fundera om namnet låter konstigt. Think sexy smile....Mrs Reeves ;0)

2009-01-08 @ 20:38:18
Postat av: Anita

Ha ha! Ja, det hörs ju! Han kan ju ta ditt namn för 17, Ekstrom!

2009-01-08 @ 21:09:25
Postat av: alias Kvasthilda

Jag vill heta Winchester i efternamn.

2009-01-08 @ 23:09:18
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0