Jajjemensan.

Året har börjat med Take That på TV och nya stövlar som gått sönder. Positivt med det första var att se att Mark Owen tydligen uppfunnit något ungdomsserum som gör att han inte åldrats en dag sedan 1992. Man får säkert en liten provflaska med detta elixir om man köper farbrödernas nya skiva. Isåfall ska jag göra det och ge skivan till någon av er. Grattis grattis.

Positivt med det andra var att då har jag en ursäkt att köpa ett par nya stövlar.

Ännu en positiv sak är att jag höll mig vaken genom hela Zodiac igår. Trodde den skulle vara jättebra, men riktigt jättebra var den inte. Två och en halv timmes polisprat gör mig lite trött. Varje gång Robert Downey Jr eller  Jake Gyllenhaal var ute  ur bild nickade jag till lite, men lyckades ändå se slutet. Det får räknas som en bravad i år.

Jag lät dessutom bli att än en gång se Stolthet och fördom, trots att den gick på norska kanalen igår. Tror att detta år blir oerhört disciplinerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0