Frodo, don't wear the ring

Förra veckans rubrik missade kanske en hel del människor, men Dojjan gjorde det definitivt inte. Hon blev förskräckt.
"Måste man?!?!?!" , var hennes reaktion.

Själv tyckte jag det lät ganska praktiskt, med tanke på den senaste tidens bestyr.

Jag antar att de flesta av er vet vad jag pratar om, men jag citerar den fantastiska nyheten i alla fall, direkt klippt ur TT-notiserna:

"Äktenskap för alla från 1 maj"

Undrar hur det går till. Lottar de ut lämpliga kandidater eller får man välja själv? Jag är lite tveksam till att bara få vem som helst. Men jag har ju väldigt svårt för att välja själv också, särskilt när det står mellan Viggo och Keanu.

Men för att vara lite förberedd testade jag det där med äktenskap en sväng. Man vill ju inte bli bortgift och visa sig vara helt borta på det området. Det var inte som jag hade hoppats, det där med att vara gift. Kändes faktiskt precis som vanligt.

Så jag ändrade tillbaka statusen på Facebook och är ogift där igen.

Pjahapp. Inte mer med det. Vet inte riktigt vad nästa steg är. Kan man skaffa barn på Facebook också?


Kommentarer
Postat av: Dojjan

Ha! På bebo kan man i alla fall ha en baby!

2009-01-28 @ 19:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0