Kött-Tinas kampanj

tina nordströms griskampanj from griskampanj on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Hej,



jo, det är väl sant, smaken är som baken. Jag har iof aldrig provat att äta kebab-bitarna med mangochutney och sojagrädde, men det lät som en bra ide. Skulle gärna prova, problemet är att det är så mycket i ett paket, och sist jag köpte dem tog det tre månader att ta slut på paketet. och jag har en väldigt liten frys... Men som sagt. inte mina favoriter.



Förjäkligt det där med Tina Nordström för övrigt. Hon brukade ju i alla fall vara hyfsad på att laga vegetariskt och så går hon och gör reklam för kött!

2009-12-03 @ 19:59:39
URL: http://brutalchoklad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0