Hemliga armen

Gips bortknipsat idag. Jag som trodde jag skulle kunna göra Vågen eller dansa thailändsk fingerdans direkt fick en chock när armen inte ens gick att räta ut utan bara gjorde lika ont som vid olyckan. Höll på att svimma när doktorn krävde armrörelser, så det blev vatten och sängläge och förbryllad doktor. Aoum, om ja va en viking.

Ikväll blire knark och kanske lite mera knark. Fast Robbie Williams sa hos Skavlan att man ej ska hylla knark. Så är det.

Handen är 20 år äldre än resten av kroppen och i frisersalongens ljus såg jag att ansiktet också blivit det.

Men jag lever.

Och jag har inga fotomodelluppdrag inbokade i år.

Fast jag måste ta ett kort på mig och skicka till Kommunalarbetaren för gästbloggeriet i januari. Någon som har en bild till salu?

Jag kanske tar en bild från bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0