Årets julklappar till folket

Dojjan berättar att Psychotic Youth återförenas nästa år, 20 år efter att vi såg dem första gången. Det var den första rockkonsert vi gick på, så det är fint att de väljer att hedra oss på detta vis.

En biljett till Psychotic Youths konsert nästa år är kanske Årets Julklapp? Inte till mig dock, för jag lägger ner det här med julklappar i år. De enda som får något är mina söta syskonbarn, men det är bara för att de är så små. De är inte bortskämda eller blasé, så man kan ge dem något utan att de förvandlas till hagalna monster.

För er som ändå inte vill ge bort inträde till Kramfors bästa surfpunkband, kommer här lite andra tips:

LUSH. Världens bästa kroppsvårdsaffär. Allt luktar paradis och det mesta funkar. Inget är djurtestat, massor är veganmärkt. Undvik hudkrämerna, dock, för de innehåller det labila ämnet triethanolamin. (väldigt vanligt i hudkrämer, tyvärr)

FÄRG OCH FÖRÄNDRING. Här  finns superbra, hyfsat billiga och rena hudkrämer. Miljövänligt, djurvänligt och hudvänligt. Snabb frakt och alltid "ta 3 betala för 2".

Medlemsskap i PETA, DJURENS RÄTT, DJURRÄTTSALLIANSEN eller annan snäll och aktiv organisation.

EN BRA BOK som man faktiskt blir bra inombords av. Tror jag, fast jag har inte läst den än. Skippa alla nihilistiska deckare och få lite spänning av en författare som vill mer än att frossa i avhuggna kroppsdelar. Någon som skriver om det viktigaste i världen (nej, inte Djungelvrål).

BILJETT TILL NÄSTA ÅRS KOOLASTE EVENEMANG. Köp en till dig själv också, du vill inte missa detta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0