Skaffa dig mitt jobb

Istället för att säga att man är arbetslös kan man säga att man har semester. Nu när jag har semester ska jag inte blogga, för i Aftonbladet stod det att folk som bloggar på semestern blir stressade och då blir det inte någon avkopplande semester. För bloggande är precis som ett riktigt jobb, tror Aftonbladet. Och jag tror på Aftonbladet.

Så eftersom jag har semester vill jag ha vikarier. Jag har redan försökt tvinga en skojig blondin att ta över bloggen i sommar, och då kom jag på den stiliga idén att låta alla andra fina läsare bidra också. Så spökskriv ett inlägg till denna fallfärdiga blogg!

Nu.

Jag ska stoppa paraplyer i mina drinkar så länge.


Kommentarer
Postat av: Å

Ingen kan fylla din plats...

2009-08-04 @ 12:14:01
Postat av: Ilona

det finns ingen som kan vikariera på en blogg förstår du väl, då blir det ju inte lotta:s blogg utan nån annan blogg. :-)

2009-08-06 @ 09:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0