Kapitel 13 - När den ena inte vill

Regnet faller mot fönstret. Jag ringer min Handläggare. Papperen säger att vi må mötas senast måndag. Hon vill inte träffa mig. Where did we go wrong?

Onsdag, säger hon. Onsdag. Inte förrän på onsdag.

Jag känner att något brustit. När ska vi någonsin hitta tillbaka till varandra igen?

Läser en platsannons. Erotikförsäljare sökes för home parties. Tänk om Arbetsförmedlingen snart ringer och säger att det är ett Lämpligt Jobb? Jag väntar vid telefonen.

På blogg.se görs reklam för ett dejtingföretag. En sexuell affär kan rädda ditt förhållande, säger annonsen. Mitt förhållande med Handläggaren är nog kört. Hon lät helt ointresserad och nästan sur på telefon.

Och jag vet inte riktigt om jag har plats för en affär också, det är nog trångt i lägenheten som det är. En sexuell affär får i såfall hålla till i hallen. Ska den ha skyltfönster? Är det vad erotikförsäljarjobbet går ut på?

Vänta er snart inbjudan till partaj.


Kommentarer
Postat av: Å

Hmmm, skulle kunna kolla med niorna efter de har varit till stan och haft specialkurs om erotiska affärer.. Kärlek, sex, hångel och annat krångel. Tror jag den kallades. Jag ber dem för säkerhets skull vara extra uppmärksamma på skyltfönstren.

2009-08-31 @ 23:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0