Where is my mind, part 127

Ibland är jag jättesmart och ibland verkligen inte. Jag ska säga en smart sak först innan jag skriver puckade listan:

Jag ska flytta. Från Bråkmakargatan. Se förra inlägget.

Så.Nog med klokskap. Nu kommer dagens lista, Saker Jag Inte Borde Ha Gjort:

1. Låtit bli att handla så att det bara finns tacochips att äta när man blir hungrig på natten.

2. Tagit ett sabbatsår efter gymnasiset istället för att genast börja på universitetet. Om jag inte mesat omkring på KomVux i onödan hade jag kanske varit klar med någon slags utbildning nu. Förmodligen hade jag varit hjärnkirurg.

3. Köpt dåliga mascaror och choklad istället för en ny stereo.

4. Lovat storasyster på heder och samvete att jag ska gå till doktorn senast 1 september fastän jag vet att jag absolut inte törs det.

Man lär sig av sina misstag, säger folk. Folk borde ta och lära sig att det är ett misstag att tro det.

Kapten Klänning. Man ska nog inte tänka svårare tankar än vilken som är The Perfect Dress. Då gör man nog inga misstag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0