Evil weather, evil cookies

Nämen,  det här går ju inte. Om det ska vara domedagsväder vareviga dag så ansvarar jag inte ett dugg för mina handlingar framöver.

Jag som skulle vara jättesnäll mot mig själv i höst har redan lyssnat på fulkakorna som skrek från sin lilla burk att jag skulle äta upp dem, och då hittade jag dessutom en gammal Singoalla som jag också gjorde slut på. Så nu har jag fått i mig ytterligare några hekto mutant-ämnen och inte ett enda spår av näring.

Hädanefter ska jag skylla alla mina misstag på ondsinta bakverk. Tänk om det är så enkelt att dumma beslut beror på det inre kakmonstret? Se där, en riktigt korkad tanke. Den beror på fejksmultron- och låtsascitronsmak.

Dessa killar käkar inga kemikaliekex.

Kommentarer
Postat av: miss jacksson

Man ska iaf inte äta singoalla till frukost. Det gjorde jag och det gick åt h*lvete i två ämnen.

2008-09-02 @ 21:58:12
Postat av: becca

Haha, oh ja:p

2008-09-03 @ 18:03:45
URL: http://rebeccahöhöh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0