Film, förolämpningsprotokoll och fest.

Var äntligen på bio igår. Kändes som trehundra år sedan, men jag var ju faktiskt och såg Mamma Mia nyligen, med väldigt trevligt sällskap men osannolikt dåligt ljud. Ljudet igår var bättre,(sällskapet lika bra!) men bilden kom inte igång förrän efter en stund, men sådana petitesser bryr man sig inte om när man har en hel burk med kladdkaka att trycka i sig.

Ska fortsätta mitt biohärjande, anmäl er frivilligt som sällskap! (De som inte anmäler sig frivilligt kommer att tvingas med förr eller senare) Ni som bor söder om detta landskap ska jag försöka umgås med i slutet på november (fast jag vill gärna ha resesällskap ner till storstan då också, samma anmälningsblankett gäller för den resan som till bion) och då är det bio bio bio som gäller.



Har varit lite social och asocial ikväll, rätt kul. Någon smart människa hade slängt ihop en spellista med både Thin Lizzy och Suede, så det uppvägde den otäcka Per Gessle-manin som sedan brakade lös. Tur att jag hann göra mitt allra bästa partytricks - att ha sönder en stol - innan.

För er som vet hur jag betedde mig på bröllopet nyligen så kan jag stoltsera med att denna gång förolämpade jag bara en (eller två, om jag tänker till) person och blev lite impopulär hos en annan, men annars gick det hyfsat...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Big freeze gick jätte bra. första gången verkade det inte som om någon märkte, men vi gjorde om det ute på stan, och då märkte fler. vi stod i hela fem (!!) minuter. man blev hyfsat skakig på slutet.

vi gjorde också så att vi gick gatan fram, och en tjej skrek "-DUCKA!!!" och alla vi duckade och frös, folk blev skit rädda (:D), sedan sa samma person "-äe, det är lugnt, ingen fara." så pustade alla ut och fortsatte.

det var väldigt kul faktiskt :) såg en tjej som gick runt och filmade så förhoppningsvis kommer det väl upp på youtube inomkort. :)

2008-09-28 @ 11:47:19
Postat av: cheese madness

jag kan vara din resekompis! fast de beror på vilken stad du menar höhö =P

2008-09-29 @ 14:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0