Sudda sudda sudda bort varenda min

Inatt var jag med om hela drömlexikonet från A-Ö: hästar, ormar, grottor, stup, nycklar och lantmäteriet i Kramfors. Blev helt slut. Hörde en del av en jättepampig symfoni när jag var på väg att rida utför stupet (på en svart häst...jag är lite besviken på min hjärnas bristande originalitet), men den har liksom pampat bort sig helt nu. Jag ska stoppa in huvudet i kassettbandspelaren och trycka på rec innan jag går och lägger mig ikväll.

Igår lärde jag mig att ananas tar bort fingeravtryck. Det hade något med proteiner att göra, men jag tappade minnet om exakt hur, eftersom jag började fundera på vilken effekt det kan ha på mig som äter så mycket ananas. Tänk om mina inre organ håller på att raderas?

Det oroade mig dock inte så länge, för jag kom på en snilleblixt. Om man gnider in ansiktet med ananasjuice ofta ofta ofta, så kanske alla rynkor försvinner? Eller så försvinner hela ansiktet, jag minns som sagt inte precis hur processen går till. Men varsågod, alla hudkrämsföretagsrepresentanter som läser detta! Bara ni inte djurtestar eller använder djuringredienser så får ni sno min idé rakt av. Lova bara att jag får krämen när den är klar.







Kommentarer
Postat av: miss jacksson

hahaha

2008-10-05 @ 19:57:27
Postat av: alias Kvasthilda

Om man läser här http://school.chem.umu.se/Experiment/186

står det "Människor som arbetar med rå ananas måste bära handskar". Tar ananasen bort fingeravtrycken på fingrarna...?

2008-10-05 @ 20:27:16
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0