Inte till Slash.

Eftersom jag bara känner en enda person som har samma förnamn som en rockstjärna (Lasse Berghagen räknas inte som rockstjärna), så ägnar jag ett helt inlägg åt att kommentera hans kommentarer.

Dennis Lyxzén är alltså Sveriges snyggaste vegan. Än så länge...

Dennis Lyxzén är inte funnen av mig, men troligen av Amanda Jenssen. Kul för henne. Kulkulkulkulkul. Jättekul.

Jag träffade Dennis Lyxzén för ungefär 15 år sedan, om man kan låtsas att man träffade någon när man bara stod och hängde bakom en kompis som är kompis med honom. Men jag tar med det i mina memoarer ändå, i kapitlet om saker jag nästan har gjort. Det blir ett väldigt långt kapitel. Saker jag HAR gjort hamnar någonstans mellan titelsidan och förordet.

Jag stavade fel till Phil Lynott förra gången. Halva helgen förstörd. Tror dock han skulle haft överseende med det. <3

Millencollin ger jag faktiskt inte mycket för. Men jag har träffat dem också! Se ovan nämnt långt memoarkapitel.

Det är verkligen överskattat att vara snygg. Det är sannerligen ett fasligt sjå att vifta bort alla tjejer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0