Career Opportunities

Jag har tänkt och tänkt och kommit fram till att jag inte kan skriva om Russell Brand varenda dag. Särskilt inte när jag har så stora funderingar i huvudet som denna: igår såg jag en nytagen bild på Judas Priest. Jag blev väldigt brydd över en av medlemmarna, som jag kände igen oerhört väl men inte kunde placera. Ni som har lite koll på livet vet att sådana gånger blir man lätt irriterad. Jag tänkte och tänkte och kom fram till att jag måste erkänna för mig själv att jag inte alls kunde komma på i vilket annat band den där medlemmen spelat förut.

Några timmar senare tittade jag på bilden igen och då visste jag genast vem karln är! Han jobbade som journalist på lokaltidningen i min hemstad för sisådär en 5-10 år sedan! Jag är så nöjd med min upptäckt att jag ännu inte velat kolla upp om det stämmer. Men jag är lite spänd på vad som kommer härnäst: kanske Iron Maiden värvar Kramforsalliansens korplagstränare? Eller är det dags för kommunalrådet att bli basist i Venom?




Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha! jo, lite fick man nog efter fem minuter! :p

2008-10-02 @ 21:54:21
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kramfors power :)

2008-10-16 @ 11:20:05
URL: http://jennymey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0