minns inte riktigt vad jag skulle skriva om

Dojjan har inte bara genomlidit långa VAZ-färder med bångstyriga bröders keffa musiksmak, hon har även hajkat med mig ner till Hultsfred, där det en gång var så jämrans kallt i den eländes bussen att vi var tvungna att bre ut lokaltidningar över låren där vi satt och huttrade och försökte förstå vad en av våra idoler, som nog satt i sig mer än ett olagligt frimärke, mumlade om.

Någon vi aldrig lyckades se på Hultsfred var Wendy James. Hon är ensamt ansvarig för att jag blekte sönder håret i högstadiet, använde Idominsalva som läppstift samt blev vegetarian. Jag är henne evigt tacksam för det sistnämnda. Jag förstår dock inte alls varför hon sjöng i I Want Your Love om att hon inte ville ha några Bob Dylanböcker, utan istället ville hon ha kärlek.

Om man inte kan få bådadera är jag inte med.


Kommentarer
Postat av: Dojjan

...men har du inte egna Dylanböcker?

2008-11-22 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0