Kvasthildas, Dojjans och Kollegans ämnen. Samt en obefogad attack.

Nu har jag suddat och suddat och suddat en massa halvkrystade försök att få ihop ämnena godaste glass, coolaste språk och rent allmänt näsor i ett och samma inlägg. Insåg att det blev inte bra, så jag skriver om något helt annat i väntan på inspiration.

Att inse att något inte blir bra och sedan ha förmånen att sudda, det är väldigt sällan man får den chansen. Jag beundrar verkligen folk som tänker innan de talar. Jag kör alltid den proceduren i omvänd ordning.

Så allt jag någonsin sagt är faktiskt oerhört genomtänkt, bara inte innan. Tänk på det, ni som tycker att jag pratar persilja.


Kommentarer
Postat av: Dojjan

Vad dillar du om (ber om ursäkt för den debila ordvitsen, men jag aspirerar på minst ett hedersomnämnande vid utdelningen av Arne Hegerfors-priset)? Ämnena ska ju ses som förslag , och måste inte avhandlas som om du hade skrivit på ett kontrakt om din själ!

2008-11-20 @ 06:29:07
Postat av: Dojjan

...ditt purjo!)

(Ja allra helst vill jag ju vinna första pris i AH-mästerskapen1)

2008-11-20 @ 06:33:09
Postat av: lillasyster

själv har jag alltid hatat purjo, ända tills jag faktiskt för första gången åt det för ca tre månader sen. nu vill jag ha purjo jämt. kanske ska jag komma och laga lite till dig. med kärry.

2008-11-25 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0