There is hope...

De senaste dagarna har det varit depp på flera bloggar häromkring. Jag kan inte säga några smarta saker om det, eftersom jag inte direkt bidragit till lycka i världen på 48 timmar. Men jag tänkte ändra på det.

Här kommer Ringo i sin allra finaste kavaj och sjunger sin sång Photograph på en hyllningskonsert till George Harrison. Photograph är en sådan där sång som liksom ändrar betydelse från gång till gång. Man kan även se det som en hyllning till min nya telefon. Men då är man fånig.

Det finns en tjej som försöker bota depressioner med olika metoder, alltifrån brutala maffiaaktiviteter till saftkalas. Vet inte om något funkar, men jag har ett citat av henne som definitivt gör skillnad: Change your mind and be happy! För hennes skull valde jag den här konsertvideon, eftersom personen som spelar gitarr i bakgrunden är sagolikt lik en som spelade gitarr i Beatles. Sådan fader, sådan son. Alltså finns det hopp!



Kommentarer
Postat av: miss jacksson

kan det vara mej du menar? sk*t bra video har spelat den så många så min kusin snart dödar mej. Han är jättelik George men han var snyggare

2008-07-01 @ 15:57:36
Postat av: Anonym

haha, jo, att klippa gräset är den nya trenden, typ



^^

2008-07-01 @ 18:10:26
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0