Paul jagar potäter

Tack till min käre Beatlesexpert som gav mig denna länk för något år sedan. Man har inte uppskattat Beatles storhet till fullo förrän man sett den här videon.


Gör gärna en djupanalys av detta, men jag vet inte varför det är så sanslöst roligt att se Paul McCartney laga potatismos. Kan det vara för att han till och med är vimsigare än jag i köket? Kan det vara för att jag önskar att jag haft honom som hemkunskapslärare? Kan det vara för att han säger Thank you - SPOONMAN till den i tv-teamet som ger honom en sked?

Ingen aning. Mest är det kanske för att det är en så osannolikt knasig idé att låta Paul McCartney stå och stampe pärern i TV. Och det knasigaste är kanske att vi tittar på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0