Födelsedagspresent till Ringo

OBS! Viktigt meddelande, så viktigt att jag la ut det på båda bloggarna! Ni fattar ju vad uppmärksamma ni måste vara nu:

Ringo was recently asked by Access Hollywood what he hoped to receive for his upcoming birthday (July 7th). Ringo's answer was unconventional, he said, "just more Peace & Love." Then he expanded his wish further, "it would be really cool if everyone, everywhere, wherever they are, at noon on July 7 make the peace sign and say "Peace & Love."

OBS! Knappen!

Jag vill ha handuppräckning på alla som ska vara med! Enda kluret är att man måste se till att vara vaken klockan 12 den 7 juli, men det får gå.

Ta och öva på att göra peacetecknet nu. Och att samtidigt säga "Peace & Love". Heja på!


Kommentarer
Postat av: Tove

hahaha! jag gör det! :D om jag är vaken och kommer ihåg dvs^^

2008-07-02 @ 12:47:52
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: miss jacksson

Såklart att jag ska göra det!!!!

ja jag fyller år den 10 juli

2008-07-02 @ 20:09:31
Postat av: miss jacksson

hur ska man ha tummen när man gör tecknet:)

2008-07-02 @ 22:58:14
Postat av: tummen mitt i handen

Jag försökte härma Ringos stil det gick inte så bra

2008-07-02 @ 23:55:28
Postat av: Tummen och Tummens mamma

haha, det är sällan det är lätt att härma Ringos stil.

2008-07-03 @ 10:22:07
URL: http://tapetorkestern.blogg.se/
Postat av: lillmalen

nu har jag gjort peace-tecknet, enligt koreansk sed. och den forstar bara du.

kan dock meddela att det tog ett tag innan jag fick till det: nar jag berattade om detta upptag for en van gjorde jag rock'n'roll tecknet, vilket han tyckte var fasligt roligt och skrattade at ett bra tag. eller ja, det var val mest bara jag som skrattade. han undrade mest bara vad det ar for fel pa familjen ekstrom.

2008-07-07 @ 20:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0