Ofelias helgplaner och storstilade löften

Saker jag lärt mig: jag ska ALLTID lyda råd och varningar från mina killkompisar och inte lyssna på mina tjejkompisars uppmuntrande och naiva rop. Däremot är jag evigt tacksam för dessa tjejer, för det är de som får ta hand om allt grin och ältande efteråt.
För jag gör ju såklart som jag vill ändå, trots alla välmenande förslag från andra håll.

Jag är ungefär 12 år och borde inte få fatta beslut rörande mig själv på egen hand överhuvudtaget. Möjligtvis kan jag få ha ett ord med i laget huruvida jag ska ha bruna eller svarta skor på mig.

En helg med sömn sömn sömn och möjligen lite mandelmassa doppad i mycket sprit och en jäkla massa självömkan ska det bli. Och jobb. Fast kanske inte i den ordningen.

Och så lovar jag på hedersord att sluta med sådana där saker. Och då menar jag vare sig sprit eller mandelmassa.

Men det låter ju väldigt negativt det här. Det är knappt så man kan tro att jag faktiskt fått ett mail idag med ett extraerbjudande på Bob Dylan-resemuggar.


Kommentarer
Postat av: "Vurpan"

Jag lovade att ha på mig hockeyutrustning! :)

2008-12-13 @ 16:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0