Till mitt försvar var jag spiknykter både i somras och idag

Men precis när jag inte trodde det kunde bli en pinsammare dag gör jag bort mig i musikvärlden ännu en gång. Tack och lov har jag läsare som inte sover medan de läser. Eller medan de skriver, som jag gör.
 
Hang On To Your Ego ÄR ju såklart Beach Boys låt. Den jag bråkade om i förra inlägget och i somras heter ju Hold On Tight To Your Dreams, och det var den jag redan då blandade ihop med Hang On To Your Ego. Och nejnejnej, de låter inte alls likadant. Men det gör å andra sidan inte Joni Mitchell och Rickie Lee Jones heller.
 
Tack till Thomas som är både uppmärksam och dessutom en läsvärd musikbloggare. Som dessutom kanske inte har allvarliga ordsvårigheter som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0