Still I wish there was something you would do or say

Sitter och läser igenom lillasysters kommentarer här på bloggen från igår kväll, och märker att jag missat en hel kommentar (don't blame it on the sunshine, don't blame it on the moonlight, don't blame it on the good times, blame it on the Singoallakex). Och inte vilken kommentar som helst, jag får gåshud (inte tuppskinn) när jag läser. Hon har ju föregått hela min countdown här och tagit med en av de allra allra allra bästa låtarna, som är i Diamonds and Rust-klass!

Vid det här laget har små stackars näverätande plantsättare och andra mindre härdade människor slutat hänga omkring här, så detta blir en privat spelning for you, oh sister.

Under alla år med Bob så är det hundratals sånger som gjort mig alldeles lycklig, men den här och Changing of the Guards hör till de som ständigt spelar i hjärtat. Mina kullstahjältar gör en alldeles fantastisk version, men här är den i original.

Goodbye is too good a word, babe.


Kommentarer
Postat av: miss jacksson

skaffa 45 bloggar!!!!!!!!!!!!!!!!!

har skrivit i min blogg.

2008-06-29 @ 00:13:46
Postat av: tove

:)

2008-06-29 @ 23:52:13
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0