Nu börjas det

Nu är det färdigslamsat. Dags att he ur sig alla de där kärlekssångerna som man blir alldeles ledsen och hypnotiserad av. Börjar med farbror Nick Cave och lilltjejen PJ Harvey. De kör en traditionell rar trudelutt om en kille som gör sin tjej lite upprörd över att han har en till tjej hemma. Så sur blir hon över denna bagatell att hon helt sonika dräper honom.

Nick och Polly Jean blev kära i varandra just precis runt tiden de spelade in den här videon. Sedan barkade det utför, men OJ vad snygga de var ihop. Vem är vem, undrar man. Om man är dum i huvet, d v s.

När de fortfarande var det vackraste paret så spelade Nick Cave på Hultsfred och det ryktades att Polly var med i kulisserna. Jag har ett väldigt luddigt minne av att jag yrade omkring runt backstageområdet i svarta natten och skulle hitta hem till tältet och trodde att jag var i närheten av dessa två stjärnor. Det är en helt poänglös historia, för det enda som hände var att jag träffade någon kille som blev skitarg för att jag inte ville hänga med honom någonstans. Jag blev skitarg på honom för att han inte var Nick Cave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0