Nedräkningen har börjat

En tredje blogg. Nu börjar vansinnet. Men det är då rakt inte mitt fel. Det började väldigt oskyldigt med att jag skulle tipsa en person om en bättre låt än Diamonds and Rust. Sedan stökade jag ner både min egen och andras bloggar med förslag på bättre låtar. Så då tänkte jag att det är lika bra att göra en ny. I have created a monster! Snart sitter jag där med fyrtiofem bloggar om allt från spenatkokning till Gene Simmons kalsonger bara för att jag inte har någon struktur.

As if I care.

Såhär är det i alla fall på denna bloggen: jag kommer att skriva om sånger som är bra. Och till slut kommer vi fram till den där som är BÄTTRE än Diamonds and Rust. Fast innan dess kommer kanske en väldigt stor hemlighet att avslöjas.
Är ni redo för första låten?

Kommentarer
Postat av: Rebecca M

yees, we are;D

2008-06-27 @ 13:50:40
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0