Heaven on their minds

Gjorde världens fynd idag. Köpte en singel med en av de bästa låtarna i hela världen från världens absolut bästa musikal. Originalversionen dessutom: Heaven on their minds med Murray Head ur Jesus Christ Superstar.

Tyvärr har jag ingen skivspelare, men jag såg en för 150 spänn på PRO. Fast det var alldeles för varmt idag för att be att få provspela. Istället nöjer jag mig med att ha lagt ut 5 riksdaler för ett redigt slitet omslag och en liten 45-varvare. Men man fick texten med! Och B-sidan är Mystifying. Såhär blir det sjunga av.

Här är låten från filmversionen, den är bra den med. OBS! Needless to say så är denna låten utom tävlan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0