Shut your f**ing face

Har just fått rådet av en klok kille att jag bara ska hålla tyst och le när jag träffar män. Det är samma råd som mina kära syskon gett mig. Jag undrar bara hur många män som försöker köra samma stil? Medan jag funderar på det tittar jag på PJ Harvey.

I gymnasiet körde jag den här skivan vareviga dag under en period. Konstigt då att jag glömt bort hur bra den var.

Eftersom jag är fixerad vid snygga, begåvade, mörka män (did I just say that?!!??) så ska jag bara påpeka att inte nog med att Polly Jean Harvey varit ihop med Nick Cave. Hon har även fått fast i Vincent Gallo, en sällsynt tjusig mångsysslare som dock har en udda affärsidé. Eftersom jag ska vara tyst och leende så kan jag inte berätta vad det är, men jag vet att jag inte har råd att handla av honom. Och han skulle säkert vägra ta ut sina pappamånader.

Anyway. Här är en av världens förmodligen billigaste och bästa videor.

Tyst.

Le.

Titta.

Lyssna.

Le.

Tyst.

Tyst.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jajo. nu när du säger det så har ju det funkat att varit blyg och tyst förut.

men hur kul bli det då? man måste ju kunna diskutera. tror jag :)

2008-08-10 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0