Ännu en sådan där

När jag först fick den här av The Koolsta Heroes blev jag alldeles stum över hur bra den är. Sedan fick jag den in i telefonen i en annan version tack vare Mr DJ och när jag passerade länsgränsen hit med den i lurarna för första gången började jag gråta. Något lurt är det med den.

Tydligen har den varit med i One Tree Hill, så jag kanske måste se på det ändå. Men att skaffa TV är det sista jag tänker på när jag hör på sådant här trolleri.

Vi kan inte låta Calexico spela utan oss i Stockholm i höst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu. fin låt var det. :)



och one tree hill är nog den bästa serien. enligt mig.

och där har du faktiskt en tvilling. men det har jag nog sakt.

förutom att hon är typ väldigt deppig av sig (vilket inte du är)

och att du har nämnt (har jag för mig i allafall. vet inte om det är korrekt eller inte eftersom jag aldrig sett dig måla, förutom enstaka gubbar på enkelskan) att du är dålig på att måla, vilket hon verkligen inte är.

nu babblar jag på om massa som inte är viktigt.

se serien i allafall! :)

2008-08-07 @ 02:13:11
Postat av: Becca ;)

haha, ja de är lite onödigt, men jag ska köra på ditt tipps med en bra låt!:D

2008-08-07 @ 11:01:05
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0