Who are the brain police???

Såg en skiva av Slipknot och kom att tänka på en bok jag såg om en medlem därur, som lämnat allt vad stökigt (?) liv heter bakom sig och blivit någon slags renlevnadsperson. Fast så kom jag på att det var inte han i Slipknot, det var han i Korn det handlade om. Har inte lust att läsa boken i vilket fall.

Såg att det finns en grupp som heter The Tapestry Orchestra, och blev lite upprörd över att de snott mitt bloggnamn, sisådär en 20 år innan jag startade bloggen. Sedan kom jag på att "tapestry" inte betyder tapet.

Vet inte varför hjärnan blandar ihop saker (inte särskilt viktiga saker, men ändå), men jag tror den har lite tråkigt. Har dock utnämnt nästa vecka till biovecka, så då ska jag bli redigt intellektuell.



Har dessutom fått ytterligare tips från min spökforskare hur jag ska mota bort besökarna. Riktigt komplicerat var det, så hjärnan lär ju ha det den gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0