Opublicerade memoarer.

Inatt höll sig spökena borta, istället drömde jag att jag fångade ondska (som ser ut som snuskgrönt skum, ifall ni undrar) i en burk, men en del pös utanför. Nåja, man får väl göra sitt bästa.

Gårdagen bestod av intensivt jagande efter bröllopsklänning (japp, här ska giftas!) med en av världens pålitligaste personal shoppers. Kul var det, även fast klänningen inte hittades. Sedan kom jag hem och rev stortån på en spik och kan inte dansa balett just nu.

Har fortfarande inte gått på bio, men kanske helt sonika drar till stan i ren desperation till veckan och gör det.  Även om det innebär att jag ser någon skitfilm. Måste få saker och ting gjorda. Finns andra saker jag kanske borde göra först (nej, inte skaffa körkort. Rävar och andra lever nog farligt ändå), men utan filminspiration blir det bara skräp av allt.

Har glömt att jag började göra en basistlista för några inlägg sedan, men jag är inte redo för nummer två (eller femton, har inte bestämt hur många som är med där än.). Därför blir det en helt annan lista, och den är något kort:

LISTA ÖVER DAGENS BÄSTA GITARRSOLON:

1. Gitarrsolot på Little Girl in Bloom med Thin Lizzy.

Klarade att vara utan choklad i tre dagar, men sedan blev jag orolig för att jag kanske skulle bli dum i huvet, så igår åt jag en chokladboll och idag kokade jag vaniljcayennechoklad och nu känner jag mig redo för lite diskussioner om fraktalteori och metafysik.



Precis som David Bowie måste jag klippa mig. Alltså, jag måste inte klippa mig precis som David Bowie. Får inte till den där meningen...


Kommentarer
Postat av: miss jacksson

Jag kan följa med dej på bio:)

2008-08-23 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0