Nästan som reklam

Det är ju såååååååååååååååå mycket JUNI/JULI att hålla på och bråka om Diamonds and Rust fortfarande, men här är i alla fall en låt som vill vara med och härja.

Det var meningen att Nirvana skulle spela några fler nummer på Unplugged-sessionen efter den här, men Kurt insåg att de inte skulle kunna toppa denna magi, så de klippte direkt efter.

Det var även meningen att Nirvana skulle spela på Babelsberg i Kramfors, men vår käre musikföreningsordförande (med betoning på KÄRE, för det är världshistoriens snyggaste kille. Fast jag törs knappt tänka på att han idag kanske går omkring i Dressmanshorts och Foppatofflor... Ni som inte hänger med får gå till twww.tapetorkestern.blogg.se/tapetorkestersemester. Dit måste ni i alla fall gå, annars missar ni den fantastiskt heltäckande rapporten från Storsjöyran.) - OJ VILKEN LÅNG PARENTES, kommer ni ihåg var vi var någonstans - tackade nej, för han var inte intresserad.

I alla fall. Titta, skruva upp och begrunda. Gå sedan och skriv en sång eller gör något annat smart. Själv ska jag sova, köpa Botox och flytta till någon öde ö utan speglar. Men på vägen dit ska jag tänka på vad bra det är att Dave Grohl anlade skägg och slutade ha hästsvans. Jag ska också anlägga skägg. Är på god väg, faktiskt. (why oh WHY ringer aldrig Vogue för att få mig som skönhetsbloggare?)

Och för er som har svårt att förstå dold marknadsföring: gå in på http://tapetorkestern.blogg.se/tapetorkestersemester.  Det rullar på igen.


Kommentarer
Postat av: Stina

Sjukt bra låt! Kan inte föreställa mej hur vacker sångaren måste vara med denna röst (ursäkta att jag inte vet vem hon är xD) Hoppas du har ett BRA lov! peace

2008-08-07 @ 10:35:57
URL: http://nogg.se/stinajax
Postat av: Stina

sen ser jag nu att jag kommenterade FEL inlägg, haha!

2008-08-07 @ 10:36:59
URL: http://nogg.se/stinajax
Postat av: Stina

Tredje gången gillt blir de då. Blåst som jag är så trodde jag att de var i ett inlägg denna underbara låt spelades, när de va i spelaren till vänster. Ytterst pinsamt att erkänna!

2008-08-07 @ 10:38:47
URL: http://nogg.se/stinajax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0