Får man inte vara. Dum inte.

Vaknade inatt av att någon satt till vänster om mig och hoppade våldsamt på sängen. Länge. Blev så rädd att jag borde ha lyckats somna om i rena förskräckelsen, men så blev det inte. Intressant början på dagen.

Har inte haft påhälsning (eller vad man ska kalla det. Låter ju som någon som visslar förbi på lite kakor. Möjligt att de snattade Singoalla efter de skakat madrassen, men de var då inte roliga gäster.) av skrämselmaffian på flera flera månader. Kanske kom de för att jag tänkte för många elaka tankar igår. Under kärleksveckan och allt!

Skärpning.


Kommentarer
Postat av: E'.

HAHA, på filmen . xD :D och shit vad läskigt med texten . :o

2008-08-22 @ 10:58:45
URL: http://eedvardson.blogg.se/
Postat av: Tove

HAHAHAHAHAH!

'gottigottgott'



och läskigt med att du får besök. vad kan det betyda? kanske du bör söka upp något medium eller liknande. eller så far 9a på en utflykt till din lägenhet. det skrämmer nog bort vad det nu är.



och det där med sprit i örat funkar alldeles utmärkt! :)

har jag gjort ända sedan jag var liten. :)

2008-08-22 @ 12:30:50
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: miss jacksson

stackars dej, om det hade varit min säng skulle jag ha dött. Fast ibland vaknar jag av att nån stirrar på mej man får ju hoppas att det är nån snäll som bAra vill kolla att jag lever

2008-08-22 @ 22:12:11
Postat av: Becca ;)

Ja, du borde se den, eller du måste se den:D

2008-08-23 @ 13:14:31
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0