Children of the popcorn

Tre saker jag hade tänkt skriva om idag:

1. Hur jag trodde att man ska vara förberedd på att sakna någon genom att sakna dem i förskott. D v s, idioti.

2. Hur man väljer sitt liv. D v s, mysterium.

3. Min kompis kriterier för favourite guys. D v s, viktiga grejer.

Men jag bryr mig inte om att skriva om något av det där, för vattnet är avstängt och jag har hamnat i total undergångsstämning. För att undvika att tänka på hur det ska gå om de liksom glömmer att ha på vattnet igen, så tänker jag på filmer jag vill se.

Borde ju såklart göra en lista, men just nu går det inte att vara så klartänkt. Blir en radda istället:

Patti Smith - Dream of life. Den MÅSTE jag se. Donkey Punch - Den vill jag se. The Orphanage - Den kommer jag inte att tordas se men så ser jag den säkert i alla fall och ångrar mig för resten av livet, i alla fall varje kväll i hallen. Tropic Thunder - Den ska jag se. Arkiv X - Den bör jag se och bli alldeles nostalgisk till.


Tant och Farbror X-files.


Kommentarer
Postat av: Becca ;)

Hahaha! men de vara faktiskt den ända som jag har svalt!

2008-08-20 @ 10:13:14
URL: http://rebeccamattila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0