Porträttreträtt

Lägger till A-kassans hemsida som Favorit på datorn igen. En del ord betyder inte det man tror.

Som porträtt. Enligt Wikipedia (som betyder: "slöväg för oss som inte ids slå upp saker på riktigt och inte ens bryr oss om ifall det vi läser är sant eller inte") betyder porträtt "dra fram" och har inget med ansikte att göra. Det behöver inte ens likna den verkliga förebilden.

Jag vill så gärna tro på Wikipedia. Isåfall kunde jag skicka en bild på Horace Engdahl till Kommunalarbetaren som vill ha ett porträttfoto av mig till gästbloggandet.

Istället tar jag ett vuxet beslut och bestämmer mig för att tacka nej till blogguppdraget för Kommunalarbetaren.

Förstår att de måste ha en bild på mig. Hur skulle världen se ut om folk vägrade ta kort på sig själva?

Förmodligen som denna blogg.


Kommentarer
Postat av: Miss Jackson

man får tro på wikipedia nu, det har min lärare sagt:)

2010-01-05 @ 19:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0