När kakaon tar slut tar undren vid

Visserligen är jag på hormonavtändning och kladdkakeavvänjning, med tillhörande hallucinationer, ångestattacker och ful hy som följd, men jag säger er ändå detta: jag har haft ett positivt samtal med en arbetsförmedlare.
 
Hen hjälpte mig till praktik på bra ställe och krånglar inte till det för mig. Visserligen påpekar hen att jag måste söka jobb på heltid samtidigt som jag praktiserar från morgon till kväll - vilket är praktiskt omöjligt och dessutom inte ens smart, eftersom jag då inte kan bli bra på det jag praktiserar inom och kanske vill jobba med framöver - men i övrigt har jag fått bra stöd.
 
Och om inte det är tecken på att this is the dawning of the age of Aquarius, mirakel, nytt tidevarv, enhörningar och sjutton regnbågar i rad, då vet jag inte hur mycket kladdkaka som krävs för att ni ska tro mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0