Litterära män på drift, del inte alls

Precis nästan noll personer tyckte att bilden i förra inlägget var sådär slåpåknänarolig som jag tyckte, antagligast eftersom ingen kände igen författaren. Och jag som hade tänkt göra en hel följetong med de stackars lösdrivande litterära männen. Tyvärr har jag inte uppslag till några fler män och då tänkte jag att jag får väl göra om fruntimmer istället, men bilden jag tänkt göra om förra inläggets författares fru föll på att jag inte lyckades göra något jättelattjo om hustvätt. Och ni som inte förstår detta inlägget behöver inte vara ledsna alls, ty ni är i majoritet och det är ibland trevligt att prova på hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0