Länkkärlek





Hade ju helt missat att jag fått ett fint litet tyskt blogghjärta av en av mina favoritbloggar, Vegologi. Vegologi lär dig hur du lagar bra mat utan att klöra till det och det är precis så världen blir bättre.

Eftersom jag fått det dära hjärtat ska jag nu länka till fem andra favoritbloggar, ty sådan är lagen och till slut kommer jag att få hemskickat tusen bloggar eller suddgummin eller luktisar så jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Ta och läs dessa bloggar, annars kommer kanske Jan Björklund hem till dig och stökar ner i hallen:

Vegokoll - uppdateras rätt så ständigt så att du slipper missa nya vegoprodukter.

Mina fritidsintressen -  Pontus Lundkvist skapar lite hemtrevnad.

Flickan och kakorna - Osannolikt fina kakor som man får prestationsångest av så att man måste bedöva sig med ett kilo slarvig och oestetisk kladdkaka. En viktig blogg, alltså.

Popgeni - Jämtlands snabbaste och trevligaste (på ett bra sätt) musikblogg.

My Empire of Dirt - Sveriges bästa rockfotograf ba sådär.

Nu är det någon som blir upprörd, det känner jag på mig, eftersom jag inte kollat upp huruvida blogghjärtat kanske är sponsrat av Timbro eller Piratförlaget eller Milko eller något annat som ger vätskefyllda blåsor över hela kroppen, så jag ber om ursäkt i förskott och säger att ni inte måste skicka hjärtat vidare, men om ni inte gör det kommer jag att skicka anonyma och ilskna vykort till er med vanlig postgång och då kommer de säkert aldrig kommer fram och så rinner hela hotet bara ut i sanden. Tänk på det. 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh, award OCH fina ord! Tusen tack för det, och grattis till egna awarden :)

2011-10-28 @ 21:25:54
URL: http://flickanokakorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0